از کجتا موکت هتلی پله بخرم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
10:10
شنبه 29 خرداد 1400

تفاوت فرش و فرش؟
10 ژانویه 2018 omri schwartz Rug Blog
توضیح تفاوت فرش و فرش
چه چیزی چیزی را فرش بودن تعریف می کند؟
بعضی اوقات ، همه چیز را مسلم می دانیم روز دیگر شخصی موکت هتلی پله از ما خواست که برای آنها توضیح دهیم که فرش چیست. بنابراین متوجه شدیم که این اطلاعات اساسی را با شما به اشتراک می گذاریم.

در ابتدایی ترین تعریف ، فرش پارچه ای بافته شده است که برای پوشاندن منطقه خاصی از کف استفاده می شود. این از واژه "فرش" متمایز است ، که به طور کلی اما به طور ثابت در مورد فرش هایی که از دیوار به دیوار گسترش می یابد یا روی کف ثابت هستند استفاده نمی شود. تفاوت بین فرش و فرش در زیر توضیح داده شده است. خاستگاه فرش و فرش متنوع است ، اما روش بافت فرش تا حد زیادی بین فرهنگی است. در بیشتر موارد و به طور کلی ، فرش ها روی قاب هایی ساخته می شوند که بنام قالیچه های فرش ساخته می شوند.

فرش چیست - Nazmiyal
فرش چیست؟

بنابراین واقعاً تفاوت بین فرش و فرش چیست؟
حتی از طریق ما تمایل داریم که از اصطلاحات فرش و موکت استفاده کنیم مانند معنی آنها ، از لحاظ فنی ، در واقع یک دنیا تفاوت بین این دو وجود دارد. از فرش و فرش برای اشاره به یک تکه پارچه ضخیم استفاده می شود که به طور معمول با استفاده از الیاف ارگانیک مانند پنبه ، جوت (یک الیاف گیاهی که می توان آن را به یک نخ محکم و درشت تبدیل کرد) ، ابریشم یا پشم بافته می شود. یک فرش یا فرش همچنین می تواند از مواد مصنوعی ساخته شود و هر دو اغلب برای تزئین خانه ها و دفاتر در سراسر جهان استفاده می شوند.

فرش در مقابل فرش توسط نازمیال
فرش در مقابل قالیچه

تقریباً راههای نامحدودی برای ایجاد یک فرش یا فرش وجود دارد و نحوه شکل گیری آنها اغلب به بخشی از جهان که از آنجا آمده اند و همچنین بافته شده آنها بستگی دارد.

اصطلاح فرش در واقع سابقه زبانی طولانی دارد. اغلب آن را با نام "کارپیت" (پارچه ای بسیار تزئین شده) در فرانسه فرانسه می توان یافت ، که از "کارپیتا" (پارچه ضخیم ساخته شده از پشم) ایتالیای قدیمی گرفته شده است ، که به عنوان "چیدن" نیز تعریف می شود.

طبق فرهنگ آنلاین واژگانی ، واژه فرش در اواخر سال 1200 ، زمانی که برای توصیف پارچه درشت استفاده می شد ، در انگلیسی استفاده می شد.

در اصطلاح فرش در دهه 1300 به معنای سفره یا روتختی نیز بود.

واژه ایتالیایی قدیمی "carpita" بیش از حد احتمالاً از کلمه لاتین قدیمی "carpere" (برای برداشتن یا کارت زدن) رشد کرده است.

تا سال 1400 کلمه فرش به عنوان کلمه ای برای پوشش کف استفاده می شد. از "فرش" برای اشاره به پوششهای میز ، تخت و دیوار نیز استفاده می شد ، زیرا پوششهای کف تا سالهای 1400 و 1500 در اروپا مورد استفاده گسترده قرار نگرفت.

انگلیسی زبانان ابتدا از اواسط قرن 15 استفاده از کلمه فرش را به معنای پارچه درشت آغاز کردند. زبانشناسی ریشه کلمه فرش را به کلمه نورس قدیمی "rogg" (که به صورت توف شگی تعریف می شود) و از کلمه پیش از آلمانی "rawwa" و در اوایل قرن نوزدهم ، کلمه "فرش" به معنای تشک کف است.

برخی از کلمه فرش به معنای دویدن از دیوار به دیوار استفاده می کنند. این احتمالاً در مورد موکت های ساخته شده از دیوار به دیوار است که هم می تواند به سرعت ساخته شود و هم نصب شود تا کل اتاق را تقریباً از هر اندازه پوشش دهد.

فرش دیوار به دیوار / فرش توسط nazmiyal
موکت / موکت دیوار به دیوار

فرشهای منطقه و فرشهای منطقه به راحتی می توانند در هر مکانی موکت هتلی آرتا از زمین چیده شده و به راحتی جا به جا شوند ، در حالی که فرش های دیواری به دیوار برای همیشه روی زمین چسبانده می شوند.

 

https://nazmiyalantiquerugs.com/blog/what-is-the-difference-between-a-rug-and-a-carpet/



تعداد بازدید از این مطلب: 15
بازدید : 15

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود